نکاتی برای جلوگیری از رسیدن جاروبرقی به مرحله تعمیرات

۳ بازديد
مراقبت جهت کاهش نیاز به تعمیرات جاروبرقی
حتما به خاطر داشته باشید که به صورت سالیانه، سرویس کردن هر جاروبرقی در هر برندی نیازی عمومی ست. سرویس سالانه جاروبرقی خود را به هیچ عنوان فراموش نکنید.
سیم جاروبرقی را به هیچ عنوان تحت فشار و کشش قرار ندهید چرا که قطع شدن آن دردسر ساز خواهد بود. همچنین کابل را از انتها به برق وصل کرده و جدا کرده تا ریسک قطع شدن سیم کاهش پیدا کرده و نیاز به تعمیرات جاروبرقی به حداقل حالت ممکن خود برسد.
استفاده از کیسه با توجه به مورد استفاده ای که برای آن تولید شده است. به عبارتی از کیسه جاروبرقی یک بار مصرف بیش از یک بار استفاده ننمایید.
به هنگام جاروبرقی کشیدن به هیچ عنوان بیش از حد توان سیم، جاروبرقی را به سمت جلو نکشید و بی آن که آن را خاموش کنید هرگز از برق نکشید.
به سرعت و با فاصله زمانی کم و به محض پر شدن کیسه، آن را خالی کرده و با این کار مکش را بالا برده و نیاز به تعمیرات جاروبرقی را به حداقل حالت ممکن برسانید.
به محض آن که حالت غیر طبیعی در جاروبرقی خود مشاهده کردید، با خدمات ایرانیان سرویس تماس گرفته و راهنمایی بخواهید و در صورت نیاز تعمیرکار جاروبرقی را به محل خود فرا بخوانید.
برای جا به جایی جاروبرقی به هیچ عنوان از لوله آن را نکشید، بلکه دسته آن را گرفته و بلند کنید تا حداقل فشار ممکن را متحمل شود.
به تمامی توصیه های موجود در دفترچه راهنمای جاروبرقی خود عمل کرده و بهترین حالت ممکن استفاده از جاروبرقی را انجام دهید تا نیازی به تعمیر جاروبرقی نداشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.