خدمات تعمیر یخچال فریزر

تعمیرات لوازم خانگی

خدمات تعمیر یخچال فریزر

۳ بازديد
مهم ترین نوع خدمات در تعمیرات یخچال فریزر عبارت است از:
 
 1- تعمیر یخ ساز انواع یخچال فریز سامسونگ ، یخچال فریز ال جی و یخچال فریز کنوود و ...
 
   2- رفع مشکلات لوله کشی آب یخچال فریزر
 
   3- تعویض و نصب فیلتر تصفیه آب یخچال فریز
 
   4- تعویض پلاستیک دور درب یخچال فریز
 
   5- تعویض و نصب انواع ترموستات های بخچال و فریزر
 
   6- تعویض یا تعمیر شیر برقی یخچال و انواع فریزر
 
   7- تعویض و نصب تایمر به همراه ترمو دیسک
 
   8- تست برق ورودی برای مشکل عدم خنک شدن
 
   9- شستشوی لوله های رفت و برگشت برای تست نهایی
 
  10- تعمیر و تعویض مادربرد بعد از تست موتور
 ابتدا شناسایی مشکلات یخچال می باشد
 
در اولین کار دو شاخه یخچال می باشد که یادتان نرود به پریز برق وصل کنید. مواظب باشید چون ممکن است قسمتی از سیم کشی یخچال هنگام جابجایی یخچال فریزر و کشیده شدن سیم اتصالاتی در سیم کشی ، لخت شده باشد. بهتر است خود دو شاخه را به پریز وصل کنید و از رابطی استفاده نکنید تا ببینید که مشکل از سیم کشی یا دو شاخه نباشد.با احتیاط این کار را انجام دهید تا دچار برق گرفتگی نشوید.
در صورت انجام کارهای بالا اگر باز هم یخچال فریزر خاموش بود، دو شاخه یخچال فریزر را با پریز دیگری امتحان کنید گاهی ممکن است مشکل از پریز برق باشد، اگر مشکل با این موارد حل نشد مراحل بعدی را به دقت مطالعه کنید تا علت مشکل را متوجه و آن را رفع کنید.
۳- گاهی یخچال فریزر با خاموش و روشن شدن دوباره مشکلش رفع می شود البته بعد از مدت یک ساعت. پس اگر یخچال و فریزر شما روشن نمیشود به مدت یک ساعت یا کمتر برق آن را بکشید تا یخچال کمی به اصطلاح استراحت کند. بعد از یک ساعت مجدد یخچال فریزر را به برق بزنید چون ممکن است مشکل رفع شده باشد ، بسیاری از مشتریان ما بخاطر همین موضوعات معمولی و عدم آگهی این نکات مجبور به صرف هزینه های زیاد شده اند،که گاهی تعمیر کاران سوء استفاده می کنند و مواردی مانند موتور و گاز و … را مشکل جلوه می دهند حتی گاهی مشتری مجبور می شود قطعاتی که نقصی ندارند را اشتباها عوض کنند و یا قطعات خوبی که هیچ مشکلی ندارند دچار خرابی شود
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.