مشکلاتی که برای یخچال به وجود می آید را تعمیر کنید

۴ بازديد
افتادن درب یخچال
اگر درب یخچال به سختی باز و بسته می شود و با باز شدن درب از حالت عادی خود خارج می شود به این معنی است که درب آن افتاده است. یکی از عواملی که باعث شکستن و افتادن درب یخچال می شود، وزن کفپوش های درب یخچال است. شکستگی یا شکستگی واشر درب عامل دیگری است. تعمیر درب یخچال باید توسط تعمیرکار مجرب یخچال انجام شود. در غیر این صورت ممکن است آسیب بیشتری ببیند.
 
آب کردن یخچال بدون آب شدن
شل شدن لاستیک درب یخچال، خرابی ترموستات و خرابی تایمر یخ زدایی از مهم ترین دلایل برفک یخچال هستند. اگر مشکل به دلیل شکستن درب لاستیکی باشد. به راحتی می توانید آن را تعویض کنید اما ترموستات و تایمر یخ زدایی باید توسط سرویس یخچال تعمیر شود.
یکی دیگر از دلایلی که می تواند باعث یخ زدگی یخچال شود، نصب یخچال در جای نامناسب و گرم است. بهتر است یخچال را در مکانی خنک و مناسب نصب کنید تا نور مستقیم خورشید به آن نتابد.
 
بوی بد یخچال
گذاشتن مواد غذایی بدون درب و فاسد شدن غذا در یخچال از دلایل اصلی بوی بد این دستگاه است. برای جلوگیری از این مشکل باید یخچال فریزر را مرتب تمیز کنید. همچنین اقداماتی مانند قرار دادن درب غذا قبل از قرار دادن ظرف در یخچال و قرار دادن بوهای طبیعی مانند قهوه می تواند از ایجاد بوی بد در یخچال جلوگیری کند.
 
نشت آب از یخچال
یکی دیگر از مواردی که مشتریان برای تعمیر یخچال به سراغ آچار می روند، مشکل نشت آب از یخچال است. این مشکل می تواند به دلایل مختلفی از جمله گرفتگی لوله تخلیه یخچال فریزر، وجود زباله و مواد غذایی در یخچال، یخ نشدن یخچال فریزر و یخ زدایی رخ دهد. برای رفع این مشکل باید با تعمیرکار تماس بگیرید تا ساید بای ساید یا یخچال شما را تعمیر کند.
 
آب را کنار هم خنک نکنید
اگر یخچال یا کولر آبی ساید بای ساید به درستی کار نمی کند، می توان آن را در تنظیم نشدن ترموستات دما یافت. تنظیم نامناسب ترموستات می تواند هم دمای یخچال و هم دمای کولر آبی را تحت تاثیر قرار دهد. مشکلاتی مانند خرابی برد کولر آبی و عدم برق رسانی به قطعه نیز می تواند باعث این مشکل شود. برای حل این مشکل باید از تکنسین یخچال کمک بگیرید
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.